לוגו בנדה BENDA טרקטורון

מוסכים, שירות ואחריות – בקרוב באתר. תמיד בשטח.

אנחנו בדיוק סוגרים את כל הפרטים האחרונים של רשת השירות, המוסכים המורשים, האחריות המלאה והטיפול המדויק שתקבלו ל־BENDA שלכם.
הכול עומד להתעדכן כאן – רשימות, כתובות, זמני פעילות, תמונות, ועל מה בדיוק האחריות שלנו מכסה.
עוד רגע הכול באוויר.

אבל רגע…
בואו נשים את הדברים על השולחן:
כשאתם קונים BENDA – אתם לא קונים “עוד טרקטורון”.
אתם קונים שקט נפשי, גיבוי אמיתי, וחבורה של אנשי שטח שלא משאירים אתכם לבד גם אם נתקעתם בבוץ עד הגחון.

רוצים לדעת איפה תקבלו טיפול?
רוצים להבין מה האחריות מכסה?
רוצים לקבוע בדיקה או טיפול ראשון?
זה הזמן להשאיר פרטים – ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם לפני שהעמוד בכלל יתפרסם.

הרי אתם יודעים איך זה עובד:
מי שמחכה – נשאר בצד.
ומי שפועל – חוזר לשטח ראשון.

BENDA בשירות מלא.
בקרוב פה באתר – ועד אז?
אנחנו תמיד במרחק שיחה אחת. 🏁🔥

אחריות לטרקטורון Redstone 550

הערה: לצורך נוחות הקריאה, הטקסט כתוב בלשון זכר אך מיועד לנשים ולגברים כאחד.

כיסוי האחריות

האחריות לטרקטורון Redstone 550 מכסה פגמים שנובעים מליקויים בחומר או בייצור של הרכב וחלקיו המקוריים. במקרה של תקלה הנובעת מפגם בייצור, היצרן (BENDA) מתחייב לספק תיקון או כוונון נחוץ – ובהתאם לצורך גם להחליף חלקים פגומים – ללא עלות ללקוח. תיקוני האחריות נועדו להחזיר את הכלי לתקינות מלאה בהתאם לדרישות הטכניות של היצרן, ותקלות תפקוד או איכות שאינן תוצאה של כוח חיצוני יטופלו במסגרת זו.

משך הכיסוי משתנה בין רכיבי הכלי השונים, בהתאם למדיניות היצרן:
• 24 חודשים – רכיבים עיקריים כגון: שלדת הכלי הראשית, חלקי המנוע הפנימיים המרכזיים, ומכלולי חשמל ובקרה עיקריים (לדוגמה: מחשב ניהול מנוע/ECU, מערכת הזרקת הדלק, מערכת היגוי כוח חשמלית – EPS).
• 12 חודשים – רכיבי שילדה ומרכב משניים (כגון מסגרת משנית, תושבות, מתקונים, מיכל דלק, מצנן), חלקי מתלה, היגוי והנעה משניים (כגון זרועות מתלה, ציריות, אגזוז), וכן רכיבים אלקטרוניים משניים (לדוגמה: צופר, פנסים, לוח מחוונים, מתגים, כננת חשמלית).
• 6 חודשים – חלקי פלסטיקה וכיסויי גוף חיצוניים (במקרה של פגם בחומר או בצבע), מושבים, מראות, מצבר ומצת. רכיבים אלו מכוסים לתקופה מוגבלת בשל היותם רגישים לבלאי טבעי.
• 3 חודשים – רצועת הינע (CVT) של תיבת התמסורת הוריאטורית – רכיב זה נחשב פריט בלאי גבוה ומכוסה לטווח קצר בלבד.

שימו לב: חלקי תחזוקה שוטפת ורכיבים מתכלים (כמפורט בהמשך) אינם נכללים באחריות היצרן, אלא אם צוין במפורש אחרת.

תוקף האחריות

תקופת האחריות הסטנדרטית שמעניק היצרן ל-Redstone 550 היא 24 חודשים (שנתיים), החל ממועד הרכישה המקורי על-ידי הלקוח הראשון. אחריות זו מיועדת לכלים בשימוש פרטי. במידה והטרקטורון בשימוש מסחרי (לדוגמה לצורכי השכרה, משלוחים וכד’), תקופת האחריות מוגבלת ל-6 חודשים בלבד מיום הרכישה.

תחילת ספירת תקופת האחריות היא מתאריך הקנייה המקורי של הכלי, והיא אינה מוארכת במקרה של החלפת מנוע שלם או החלפת הכלי בחדש במהלך תקופה זו – תאריך תחילת האחריות נותר בהתאם לרכישה המקורית (כלומר, החלפה במסגרת אחריות לא “מאפסת” את זמן האחריות שנותר).

מתי האחריות מתבטלת

ישנם מקרים בהם היצרן והיבואן לא יספקו שירות תחת האחריות, משום שהתנאים הבסיסיים לקיום האחריות הופרו. להלן המצבים העיקריים שעלולים להביא לביטול או אי-תוקף של האחריות:
• אי ביצוע תחזוקה כנדרש: אי ביצוע טיפולי התחזוקה התקופתיים בהתאם למפורט במדריך המשתמש, או ביצוע טיפולים אלה שלא במועד/תדירות שנקבעה – במיוחד אם הטיפולים לא נעשו במרכז שירות מורשה של BENDA. אי הקפדה על תחזוקה נאותה במוסך מורשה מביאה לאובדן אוטומטי של הזכות לאחריות.
• התקנה של חלקים לא מקוריים: שימוש בחלפי חילוף או אביזרים שאינם מקוריים או שאינם מאושרים על-ידי יצרן הכלי. הוספת אביזרים לא מאושרים או חלקים צד שלישי (Non-genuine) עלולה לגרום לנזקים, והיצרן לא יישא באחריות לנזקים אלו. למעשה, התקנת ציוד או תוספות בלתי מאושרות בכלי תביא לביטול מיידי של מדיניות האחריות לגביו.
• שינויים או modifications בלתי מורשים בכלי: ביצוע שינוי מבנה, התאמות או “שיפורים” שלא אושרו על-ידי היצרן – כגון שינויי מנוע וכוח, שינוי במערכת הבלימה, התערבות בשלדה או במערכות חיוניות אחרות של הטרקטורון. BENDA אוסרת באופן מוחלט שינויים לא חוקיים ברכב, שכן אלה עלולים לפגוע בבטיחות, ביציבות ובתפקוד הכלי. כל שינוי מהותי או תוספת שלא אושרו רשמית – יבטלו את האחריות.
• תיקונים ותחזוקה שלא בהתאם להוראות: כל תיקון, פירוק רכיבים, או פעולת תחזוקה שבוצעו בשיטות הסותרות את הוראות היצרן במדריך המשתמש או במדריך הטיפול – או שבוצעו על-ידי גורם שאינו מוסך/טכנאי מורשה של BENDA – יובילו לאי-כיסוי הנזק במסגרת האחריות. במילים אחרות, עבודות תיקון ותחזוקה חייבות להתבצע במוסכים מורשים ובהתאם לשיטות המפורטות ע”י היצרן.
• שימוש לא תקין או חריגה מהנחיות השימוש: הפעלה לא נכונה של הטרקטורון, נהיגה רשלנית, הזנחה של הוראות הבטיחות, העמסה מעבר למגבלות, או כל שימוש בניגוד להנחיות היצרן עלולים לגרום לנזק שאינו מכוסה. נזקים ותקלות שנגרמו עקב שימוש שגוי או בלתי סביר בכלי לא יהיו זכאים לתיקון באחריות.

מה לא נכלל באחריות

בנוסף לתנאים שלעיל, ישנן הגבלות וסייגים על כיסוי האחריות. פירוש הדבר שיש פריטים ומקרים מסוימים שאינם מכוסים במסגרת אחריות היצרן, גם בתוך תקופת האחריות:
• חלקי בלאי ותחזוקה שוטפת: רכיבים המתבלים באופן טבעי בשימוש שוטף נחשבים לפריטי בלאי מתכלים ואינם מכוסים באחריות. בכלל זה נכללים (רשימה חלקית): מדבקות ותוויות, אטמים ודסקיות אטימה, קליפסים ואבזמי פלסטיק, ברגים ואומים סטנדרטיים, מסננים (שמן, דלק, אוויר), רפידות ודיסקי בלמים, מיסבים ומפרקים רגילים, נורות ונתיכים, רכיבי גומי כגון צמיגים וצינורות, נוזלי עבודה (כגון דלק, שמן מנוע, נוזל בלמים, נוזל קירור, אלקטרוליט מצבר) וכד’. פריטים אלה מתוכננים להחלפה ותחזוקה תקופתית על חשבון המשתמש.
• שחיקה טבעית ותופעות סבירות: תופעות הנחשבות חלק מבלאי טבעי או מאפייני השימוש הסביר בכלי לא ייחשבו כפגם לצורך אחריות. למשל, רעשים קלים, רעד/רטט מורגש, או אפילו הזעה/דליפה קלה של שמן – כאשר אינם משפיעים מהותית על תפקוד או איכות המוצר – נחשבים לתופעה רגילה שאינה מכוסה. במילים אחרות, אחריות היצרן מכסה תקלות הנובעות מפגמי ייצור ולא שינויים הדרגתיים הנובעים משימוש שגרתי.
• נזקי תאונות וגורמים חיצוניים: נזקים שנגרמו כתוצאה מגורם חיצוני או כוח עליון אינם מכוסים באחריות. בכלל זה: תאונות והתנגשויות, התהפכות הכלי, שריפה או פיצוץ, גניבה או ונדליזם, וכן פגעי טבע ומפגעי סביבה (לדוגמה: חדירת מים או הטבעה של הכלי במים/בוץ, נזקי הצפה, קורוזיה וחלודה כתוצאה מחשיפה למי ים או ללחות ומלח באוויר, נזקים משימוש בכימיקלים חריפים, צואת ציפורים וכד’). גם נזקים הנובעים מאחסון לקוי של הכלי או מהובלה ושינוע לא נכונים (כגון קשירה לא מספקת שגרמה לנזק במהלך הובלה) – אינם נכללים בכיסוי האחריות.
• שימוש תחרותי (מירוצים): הכלי אינו מיועד למרוצי שטח או תחרויות. כל שימוש ב-Redstone 550 במסגרת מירוצים, ראלי, תחרות ספורט מוטורית וכדומה – יביא לשלילת האחריות על הכלי. נזקים או בלאי מואץ כתוצאה משימוש תחרותי אינם מכוסים על-ידי היצרן.
• שימוש מסחרי מעבר למוגדר: כפי שצוין, לשימוש מסחרי (כגון כלי להשכרה, לעבודה בשירות משלוחים או בדואר וכד’) ניתנת אחריות יצרן מוגבלת של 6 חודשים בלבד. מעבר לתקופה זו, או אם הכלי שימש באופן החורג ממגבלות האחריות המסחרית, לא יחול עוד כיסוי אחריות על נזקים ובלאי בכלי.

היכן ניתן לממש את האחריות

מימוש האחריות יתבצע במרכזי השירות המורשים של BENDA בישראל. בכל מקרה של תקלה המכוסה באחריות, יש לפנות לאחד ממוסכי השירות המורשים של בנדה – למשל, המוסך/סוכנות שממנה נרכש הטרקטורון, או כל מוסך אחר שהוסמך על-ידי היבואן הרשמי. שם יבוצעו התיקונים הדרושים במסגרת האחריות על-ידי צוות טכני שהוכשר לכך ובהתאם להנחיות היצרן. חשוב להדגיש שתיקונים במסגרת האחריות ייעשו רק ברשת השירות המורשה – תיקון בכל מקום אחר או על-ידי גורם לא מוסמך עלול לא רק לפגוע בכלי, אלא גם לגרור אובדן הזכאות לאחריות כפי שפורט לעיל.

מה נדרש מהלקוח

כדי ליהנות מכיסוי האחריות ולשמור עליו לאורך התקופה, הלקוח נדרש למלא אחר מספר קווים מנחים באחזקה ובשימוש בכלי:
• ביצוע תחזוקה תקופתית: יש לבצע את כל טיפולי התחזוקה והשירות התקופתיים של היצרן במועד הנדרש וכפי שמפורט במדריך למשתמש. את הטיפולים הללו יש לבצע אך ורק במרכז שירות מורשה של BENDA. עמידה בלוח התחזוקה במוסך מורשה היא תנאי בסיסי לשמירת האחריות. הקפדה זו תבטיח שהרכב יתפקד כהלכה ותסייע למנוע תקלות ונזקים.
• שימוש נכון בהתאם למדריך: על הנהג/משתמש לפעול על פי הנחיות השימוש והבטיחות במדריך היצרן. יש להפעיל את הטרקטורון באופן סביר וזהיר, ולהימנע מהעמסת יתר, מנהיגה בתנאים קיצוניים מעבר למותר, או מכל שימוש שעלול לסכן את הכלי. שימוש אחראי בהתאם להוראות היצרן יסייע למנוע תקלות מיותרות וישמור על תוקף האחריות.
• שימוש בחלקים, אביזרים ונוזלים מאושרים: בעת החלפת חלקים או הוספת אביזרים לכלי, יש להשתמש בחלקי חילוף מקוריים או כאלה שאושרו על-ידי היצרן בלבד. כמו כן, מומלץ להשתמש רק בדלק, שמנים ונוזלים העומדים במפרט שהגדיר היצרן (כפי שמפורט במדריך). שימוש ברכיבים או חומרים לא מתאימים עלול לגרום לנזק ולבטל את הכיסוי הביטוחי.
• טיפול בתקלות דרך גורם מוסמך: במקרה שמתעורר חשד לתקלה או בעיה משמעותית בכלי, יש לפנות בהקדם למרכז שירות מורשה של BENDA לאבחון ותיקון. אין לנסות לתקן תקלות מורכבות בכוחות עצמך או באמצעות גורם לא מוסמך, כי תיקון שגוי עלול להחמיר את הנזק ואף לפגוע בזכאות לאחריות. אנשי מקצוע ברשת המורשים יידעו לטפל בתקלה באופן הנכון בהתאם לנהלי היצרן.
• שמירת תיעוד הטיפולים: מומלץ לשמור את כל התיעוד והרישומים של טיפולי התחזוקה, התיקונים והבדיקות התקופתיות שבוצעו לכלי. תחזוקת ספר טיפולים מעודכן (חלק מטפסי האחריות) יכולה לסייע בהוכחת עמידה בתנאי האחריות במקרה הצורך, ולהקל על תהליכי מימוש האחריות מול היבואן או היצרן, אם וכאשר יידרש.

עמידה בכללים ובתנאים אלו תבטיח שלקוח ה-Redstone 550 יוכל למצות את מלוא זכויות האחריות שלו במהלך התקופה, ולקבל שירות תיקונים איכותי ומקצועי במקרה הצורך – לשקט נפשי וביטחון מלא בשימוש בכלי.

דילוג לתוכן
Benda
מדיניות הפרטיות

אתר אינטרנט זה משתמש בקובצי Cookie כדי שנוכל לספק לך את חוויית המשתמש הטובה ביותר האפשרית. מידע על קובצי Cookie מאוחסן בדפדפן שלך ומבצע פונקציות כגון זיהויך כשאתה חוזר לאתר שלנו וסיוע לצוות שלנו להבין אילו חלקים באתר אתה מוצא הכי מעניינים ושימושיים. למדיניות פרטיות המלאה לחצו כאן